Polovica prázdnin za nami, počasie pomerne ustálené v teplotách nad 25 stupňov Celzia, no ako každý mesiac sa aj v júli udialo niekoľko noviniek, ktoré stoja za zmienku.

 

Facebook Messenger reklama

google novinky facebook messenger reklama

Po tom, čo reklamy v službe Messenger prešli testovaním v Austrálii a Thajsku, Facebook uvoľnil tento formát pre viacero inzerentov na celom svete. Messenger reklamy sú viditeľné v Home tabe (na záložke Správy) aplikácie. Po kliknutí sa užívateľ dostane k cieľu nastavenému pri vytváraní reklamy. Kliknutie na web alebo Messenger konverzia.

 

Dovolenkové vyhľadávanie hotelov v Google

online novinky google hotely

Google vypustil nový filter pre výsledky vyhľadávania hotelov vo vyhľadávacej sieti. Pomocou tohto filtra si môžeme z výsledkov zobraziť len dovolenkové apartmány. Tento testovací filter beží cross-device, takže je dostupný aj pre vyhľadávania pomocou smartfónov alebo tabletov. Filter zatiaľ nie je dostupný na Slovensku, ale funguje pre výsledky vyhľadávania hotelov v iných krajinách. Skúste si vyhľadať napríklad výraz  [hotel v Barcelone].

online novinky google hotel vyhľadávanie

 

Google upustil od Instant Search

online novinky google instant search

Niekoľko rokov od spustenia tejto funkcie Google upustil od zobrazovania výsledkov vyhľadávania počas písania vyhľadávacieho výrazu. Dôvodom, podľa hovorcu firmy Google, je obrovský nárast vyhľadávaní pomocou mobilných zariadení, ktoré majú rôzne vstupy, interakcie a obmedzenia zobrazovania na mobilných obrazovkách. Odteraz zostávajú aktívne len návrhy vyhľadávacích výrazov a až po ich kliknutí sa zobrazia výsledky vyhľadávania.

 

Facebook publikum z aktivity na Instagrame

online novinky instagram custom audience

Novinkou v prípade vytvárania vlastného relevantného publika je možnosť použiť ako zdroj firemný Instagram účet. Po testovaní pribudnú klasické možnosti ako vytvoriť vlastné publiká z používateľov, ktorí reagujú s obsahom a pod. Časový limit je klasicky nastavený maximálne 365 dní od reakcie.

 

Instagram Nákupy

online nákupy instagram nakupy

Pri Instagrame chvíľu zostaneme a to konkrétne pri Instagram Nákupoch. Instagram pomocou označovania výrobkov zobrazuje cenovky a názov produktu s preklikom rovno do e-shopu. Krásny príklad ako dostať ľahko a rýchlo zákazníkov z Instagramu ku konverzii bez zbytočných odkazovaní na „odkaz v profile“ alebo „Potiahnutie hore“ pri reklame v Instagram príbehoch.

 

Čo je nové v online marketingu sa dočítate na našom blogu o mesiac. Čo je nové v našej agentúre si môžete pozrieť každý deň na našom Instagrame.

Páčil sa vám náš článok?

Zdieľajte na sociálnych sieťach.