O klientovi
Internetový obchod českej firmy Martinec nářadí sa venuje predaju kvalitného profi náradia už od roku 2010 a nadväzuje na biznis pána Martinca ešte od roku 1997. Keďže obchod je autorizovaným predajcom značiek Bosch, Makita, Metabo, Narex a ďalších, zákazník má vždy istotu, že dostane aj kvalitný záručný či pozáručný servis, vrátane náhradných dielov.
Zadanie
Našou úlohou bolo v sledovanom období zvýšiť obrat eshopu pomocou vhodných online kanálov, pri dodržaní stanoveného PNO (pomer nákladov na obrate)
Hlavné ciele
Riešenie
Na základe úvodnej stratégie sme zvolili následovné kanály:
1) PPC kampane v Google Adwords a Sklik-u
- Od začiatku sme rozbehli precízne rozštrukturované kampane vo vyhľadávaní, obsahovej sieti a Google Nákupoch.
- Neustále prebiehalo testovanie, optimalizácia a dynamické zmeny cien.
- Na základe testingu následné presúvanie budgetov do najvýkonnejších častí kampaní.
2) Emailingové kampane
- Emailingové kampane v sebe zahŕňali tvorbu úvodnej stratégie, redakčného plánu a konkrétnych kreatív jednotlivých mailingov.
- Pozitívne výsledky sme dosahovali predovšetkým vďaka precíznej segmentácií, personalizácií a neustálemu A/B testingu.
Výsledky
Výsledky kampaní za sledované obdobie boli nasledovné: