O klientovi

Internetový obchod českej firmy Martinec nářadí sa venuje predaju kvalitného profi náradia už od roku 2010 a nadväzuje na biznis pána Martinca ešte od roku 1997. Keďže obchod je autorizovaným predajcom značiek Bosch, Makita, Metabo, Narex a ďalších, zákazník má vždy istotu, že dostane aj kvalitný záručný či pozáručný servis, vrátane náhradných dielov.

 

Zadanie

Našou úlohou bolo v sledovanom období zvýšiť obrat eshopu pomocou vhodných online kanálov, pri dodržaní stanoveného PNO (pomer nákladov na obrate)

 

Hlavné ciele

 

Martinec_hlavne ciele

 

Riešenie

 

Na základe úvodnej stratégie sme zvolili následovné kanály:

1) PPC kampane v Google Adwords a Sklik-u

  • Od začiatku sme rozbehli precízne rozštrukturované kampane vo vyhľadávaní, obsahovej sieti a Google Nákupoch.
  • Neustále prebiehalo testovanie, optimalizácia a dynamické zmeny cien.
  • Na základe testingu následné presúvanie budgetov do najvýkonnejších častí kampaní.

2) Emailingové kampane

  • Emailingové kampane v sebe zahŕňali tvorbu úvodnej stratégie, redakčného plánu a konkrétnych kreatív jednotlivých mailingov.
  • Pozitívne výsledky sme dosahovali predovšetkým vďaka precíznej segmentácií, personalizácií a neustálemu A/B testingu.

 

Výsledky

Výsledky kampaní za sledované obdobie boli nasledovné:

 

Martinec_vysledky

 

 

Prehlad grafov