Jún nám priniesol prvý letný deň a množstvo noviniek v online svete. Aby ste boli informovaní, prinášame vám výber toho najdôležitejšieho, čo sa počas uplynulého mesiaca stalo. Prajeme príjemné čítanie.

 

LinkedIn nám ukáže viac čísel

linkedin analytics

Analytici a milovníci štatistík sa určite potešia. Na začiatku júna LinkedIn oznámil spustenie novej analytickej platformy pod názvom Premium Insights, vďaka ktorej môžete sledovať rast a vývoj firiem. Je možné zobraziť celkový počet zamestnancov vybranej firmy, funkcie, nové prírastky do kolektívu a voľné pracovné pozície. Bohužiaľ je táto vychytávka momentálne dostupná iba pre prémiové platené účty, takže sa k nej nedostane ktokoľvek.

 

Twitter sa zapája do 360° vojny

Twitter sa snaží čo najviac držať krok s rastúcou popularitou videí, preto k príležitosti finále NBA vypustili 360° videá. Už si stačí iba počkať na priame prenosy vo VR 🙂

 

Nové možnosti reklamy na Twitteri

twitter nova reklama

Nielen video bolo horúcou témou na Twitteri, pozornosti sa dostali aj reklamy. Do alpha testovania sa dostali tzv. „promoted tweet carousel“, teda nový formát, ktorý vizuálne pripomína podobný typ príspevkov na Facebooku. Môžeme sa teda tešiť na nové kreatívne spôsoby, ako komunikovať na tejto sociálnej sieti. Oficiálne vyjadrenie nájdete tu.

 

Facebook pretláča svoj Messenger

facebook messenger

Možno ste donedávna patrili medzi užívateľov, ktorí nepoužívali Messenger a na prehliadanie správ na Facebooku vám postačoval obyčajný mobilný browser. Tomu však odzvonilo, keďže sa modrá sociálna sieť rozhodla zablokovať zobrazovanie správ v mobilných prehliadačoch a namiesto toho núti k prechodu na Messenger. Týka sa to aj vás?

 

Microsoft kupuje LinkedIn

microsoft linkedin

V polovici júna Microsoft oznámil odkúpenie sociálnej siete LinkedIn. Suma? Viac ako 26 miliárd dolárov. Výraznejšie zmeny vo vedení LinkedIn sa zatiaľ neplánujú, značka si má zachovať autonómiu a doterajšiu vizuálnu identitu. Aké zmeny nákup prinesie, ukážu nasledujúce mesiace.

 

Agentúry môžu získavať nové odznaky

Program Google Partners, ktorého súčasťou sme aj my, funguje úspešne už tri roky. Teraz Google prináša novinku, ktorou je možnosť bližších špecializácii jednotlivých agentúr. Zmena pomôže záujemcom o služby reklamných agentúr nadviazať spoluprácu s tou najkompetentnejšou.

 

Zelené reklamy prerazili naplno

google zelena reklama

Google prešiel od testovania zelených štítkov reklám ku globálnemu vypusteniu. Ako sa dalo očakávať, zmena priniesla nárast v CTR, aj keď iba veľmi jemný. Detailnejšie vám dopad tejto zmeny predstaví tento článok.

 

Nezabudnite, už žiadne Flash reklamy v Google AdWords

flash konci

Na záver iba upozorníme, že do účinnosti prišla dlho avizovaná zmena. Od 30. júna bola definitívne odstránená možnosť nahrávania reklám vo Flash formáte. Tie, ktoré ste nahrali do tohto dátumu, sú však stále aktívne a môžu sa zobrazovať až do januára 2017.

 

To je z noviniek na pre dnešok všetko. Dúfam, že sa takto stretneme opäť o mesiac.

Páčil sa vám náš článok?

Zdieľajte na sociálnych sieťach.