Aby vám nič neuniklo, aj dnes máme pre vás len tie najčerstvejšie chuťovky zo sveta online marketingu! Tentokrát sa dozviete to najšťavnatejšie z Facebooku, InstagramuPPC. Tak sa pekne usaďte a nadýchnite. Je sa na čo tešiť! 😊

ANKETY NA FACEBOOKU

Teraz môžete pridať ankety aj na Facebook Messenger stories! V ankete môžete položiť otázku a priatelia vám hlasovaním uľahčia rozhodnutia. Ankety už dlhšie poznáme z Instagramu a nie sú úplne nové ani v Messengeri. Zatiaľ sa dali používať v skupinových chatoch, ale keďže teraz budú uverejnené aj na facebooku, môžete získať väčší feedback. 😉

TLAČIDLO MUTE

Viac osobnejší, než kedykoľvek predtým! Koncom mája odhalil Instagram novú cestu ako môžete kontrolovať, čo vidíte na Instagrame. Pomocou novej funkcie budete môcť skryť príspevky konkrétnych účtov, bez toho, aby ste ich museli unfollownúť. Užívateľ nebude vedieť, že ste jeho príspevky skryli a samozrejme ani to, ak ho znova začnete sledovať. Priznajte sa, koľko starostí vám to ušetrí? 😎

ZDIEĽANIE PRÍSPEVKOV NA STORIES

Koncom mája prišiel Instagram s novinkou zdieľania príspevkov na stories. Ak vás náhodou v newsfeede niečo zaujalo či inšpirovalo, môžete to ihneď zdieľať so svojimi priateľmi. Všetky zdieľané príspevky obsahujú užívateľské meno originálneho používateľa a zároveň sa cez váš zdieľaný príspevok dá prekliknúť na jeho profil.

INSTA NOVINKA „YOU´RE ALL CAUGHT UP“

Poznáte ten pocit, keď sa pri scrollovaní v news feede doslova stratíte? V tom prípade vás určite poteší táto novinka. Instragram sa s novým nástrojom „You´re all caught up“ pokúša znížiť závislosť používateľov a upozorní vás na to, že ste tam príliš dlho! Túto novinku si všimol portál TechCrunch. Podľa ich informácií vám Instagram odteraz dá vedieť, že už ste videli všetko, čo bolo zverejnené za posledných 48 hodín. Zatiaľ je tento experiment iba v testovacej fáze. Cieľom spoločnosti je predísť takzvanému „zombie prehliadaniu“.

NÁVRHY REKLÁM ADWORDS

 

Adwords pred časom prišiel s funkciou Návrhy reklám, ktoré odteraz môžete používať v plnom prúde. Chce ňou inzerentom ušetriť čas pri písaní reklám vo vyhľadávacej sieti. Sú to automatizované reklamy písané Adwordsom pre vaše skupiny. Ak nemáte dostatočný počet reklám v reklamnej skupine, adwords ich pridá za vás. Veď predsa viac reklám vedie k lepšiemu CTR a konverziám. Ak ich ešte nepoužívate, nájdete ich pod „reklamy a rozšírenia“  v sekcii návrhov.

 

Toto sú tie najčerstvejšie chuťovky z mája a už teraz pripravujeme ďalšie! Ak už nikdy nechcete prísť o nič z online marketingu, nezabudnite nás sledovať na Facebooku a Instagrame. 😊

 

Páčil sa vám náš článok?

Zdieľajte na sociálnych sieťach.