Čo všetko sa udialo v online svete počas augusta? Dnes máme pre vás novinky z Facebooku, Youtube, Google aj Instagramu. Či pozitívne alebo negatívne, usúďte sami. Vždy čerstvé od nás pre vás. 🙂

FACEBOOK ZRUŠIL VIAC AKO 5 000 MOŽNOSTÍ CIELENIA

Facebook oznámil, že chce zmeniť systém cielenia reklám tak, aby sa vyhol diskriminácii na základe náboženstva či etnika. Následne zrušil teda viac ako 5000 možností cielenia, ktoré by mohli byť na tejto platforme zneužité.

HIGHLIGHTS STORIES NA FACEBOOKU

Vaše príbehy si už čoskoro budete môcť pripnúť aj na váš Facebook profil. Tešíte sa, či vám na tom moc nezáleží? Je známe, že Facebook so svojimi stories nie je veľmi populárny. Napriek tomu sa snaží držať krok s dobou a záujem o ne sa pomaly zvyšuje.

INSTAGRAM TESTUJE ODPORÚČANÉ PRÍSPEVKY

Instagram testuje odporúčané príspevky, vďaka ktorým uvidíte viac toho, čo máte naozaj radi! Príspevky sú odporúčané na základe ľudí, ktorých sledujeme a čo lajkujeme. Tieto príspevky uvidíte na konci feedu, keď prescrollujete všetko nové. Ak vás zaujmú, môžete dať follow ťuknutím na modré tlačítko. 🙂

YOUTUBE POVOLIL 20 SEKUNDOVÉ NEPRESKOČITEĽNÉ REKLAMY

Youtube tvorcovia si budú môcť po novom do svojho videa okrem 6 sekundového pre-rollu, vložiť aj 20 sekundovú nepreskočiteľnú reklamu. Čo vy na to? Zatiaľ sa však ešte nevie, či bude tento nový typ reklamy možné nastaviť aj cez Google Ads.

GOOGLE ZMENIL ALGORITMUS VO VYHĽADÁVANÍ

Algoritmus Google sa neustále mení. Google ho aktualizuje dokonca aj niekoľko stokrát ročne. 1. augusta spustil tentokrát „core update“. V júli Google tiež neotáľal a vypustil hneď dva updaty (jeden potvrdený – Mobile Speed update, druhý nepotvrdený), čím zmenil zobrazovanie stránok bez SSL certifikátu v Google Chrome. Malo by to znevýhodniť stránky, ktoré nedokážu garantovať kvalifikáciu v segmente, v ktorom pôsobia.

Toto sú top novinky z júla a už teraz pripravujeme ďalšie! Ak už nikdy nechcete prísť o nič z online marketingu, nezabudnite nás sledovať na Facebooku a Instagrame😊

Páčil sa vám náš článok?

Zdieľajte na sociálnych sieťach.