Rok 2021 sa pomaly schyľuje ku koncu. Nech už bol akýkoľvek, rozhodli sme sa ho blogovo ukončiť v odľahčenej forme. Ušetríme vás rozsiahleho textového článku a veríme, že vo vás vzbudíme hlbšiu emóciu. Prinášame vám kúsok z nášho interného/agentúrneho/reklamného ponímania sveta a odhalíme vám naše najobľúbenejšie reklamy, ktoré boli počas tohto roka vyprodukované. 


O2 #DatujZodpovedne #ZdielajSrozumom

Pandémia nám všetkým ukázala akú negatívnu silu môže mať šírenie hoaxov a dezinformácií. O2, jeden z najväčších operátorov na Slovensku, sa tejto problematiky chytil a vďaka deepfaku poukázal na to, aké ľahké je rozširovať klamstvo v internetových vodách. 

https://www.youtube.com/watch?v=1zg0_bRoj1U

    Slovenská sporiteľňa: Budúcnosť je vaša

    Určite vám neunikla Žofia, ktorá sa teší na budúcnosť. Najväčšia komerčná banka prišla s novou brandovou kampaňou. Začala Žofiou a pokračuje tematicky narodením dieťaťa. Tematicky z hľadiska Vianoc, ale aj z hľadiska hlavného sloganu – Budúcnosť je vaša.

    https://www.youtube.com/watch?v=JCPREAwbBeY

     

    https://www.youtube.com/watch?v=XQR09fMm-M8

    Depaul – Majú len jedno želanie. Prežiť zimu.

    Mráz po chrbte prejde snáď každej ľudskej bytosti po zhliadnutí reklamy od Depaulu. Reklama ukazuje krutú a žiaľ pravdivú realitu ľudí bez domova. Veríme, že sila emócie a výpovedná hodnota videa povzbudzuje ľudí k splneniu priania tým, ktorí to najviac potrebujú. 

    https://www.youtube.com/watch?v=-p4Wb2kiaMk

    Bača a Honelník z Coop Jednoty

    V našom výbere nechýbajú ani ikonické reklamy od Coop Jednoty s bačom a Honelníkom. Vybrali sme si pre vás shot o triedení odpadu a druhý o akcii na Nescafe a Corgoň. Je až neuveriteľné, že ide o druh reklamy, ktorú si človek dobrovoľne pozrie a venuje jej pozornosť, pretože vie, že ho pobaví. 

      https://www.youtube.com/watch?v=ssyCT2hhoHg

      https://www.youtube.com/watch?v=ub2uh_7H_ZU

      Niké – Happiness Manager

      Aj Niké má svoju komickú dvojicu, ktorou je Petra Vlhová a Laco Borbély. Už dlhšie nás bavia rôznymi vtipnými scénkami. Prednedávnom prišli s konceptom Happiness Manager a my sme z toho happy!

        https://www.youtube.com/watch?v=XNzrnbIxqk4

        Prvá digitálna osobnosť Slovenska

        Tatra banka tvorí svoje študentské kampane v rovine virálu a občasnej kontroverzie. V minulosti boli hlavnými tvárami študentského účtu Rytmus, Sajfa a Gizka. Roku 21 priniesla banka na trh digitálnu osobnosť Bejby Blue, ktorá reprezentuje generáciu mladých slangom aj štýlom.

          https://www.youtube.com/watch?v=cLCYIW4Y-0M

          Durex – NEbezpečná kreativita

          Durex posúva kreatívu svojich reklám na úplne iný level. Trefne zasahuje svoju cieľovú skupinu s insightmi, pri ktorých si poviete: “hh, true”. Vybrali sme pre vás pár obrázkových reklám a jedno videjo. 

          https://www.youtube.com/watch?v=HrEFKbYh5NQ

          Komunikácia bez loga?

          Jednoduchú reklamu so sofistikovaným vizuálom si môžu dovoliť jedine veľké brandy ako je tento. Predpokladáme, že ste značku všetci spoznali aj keď na obrázku nevidno plnú verziu loga. 

          The stepdad

          A na záver si dajte túto krásnotu o Disneyho. ❤️

          https://www.youtube.com/watch?v=k620f8tV5PI


          Páčil sa vám náš článok?

          Zdieľajte na sociálnych sieťach.