Základy Google Analytics – sledujte, čo návštevníci robia na vašich stránkach
Predstavte si takúto situáciu. Rozhodli ste sa propagovať váš biznis cez billboardy. Ako z ... čítaj viac
Predstavte si takúto situáciu. Rozhodli ste sa propagovať váš biznis cez billboardy. Ako z ... čítaj viac
Rok je takmer za nami a Google zverejnil najvyhľadávanejšie výrazy slovenského internetové ... čítaj viac
Online marketing je právom považovaný za najdynamickejšiu marketingovú oblasť. Preto ... čítaj viac
Každý vie, aké logo ma Apple, aké farby používa Facebook a ako vyzerá nápis Coca - Cola. ... čítaj viac
Ako je to vlastne s FB dislike buttonom: Nie je to tak dávno, čo Mark Zuckerberg na svo ... čítaj viac
Používate Facebook ako jeden z komunikačných kanálov firmy? Nie je to tak dávno, kedy Face ... čítaj viac
Googliť [sloveso, čítaj: gúgliť] – využiť vyhľadávač Google na získanie informácii o všetk ... čítaj viac