Zadanie

1) Ako prvú úlohu sme od PremierVin dostali tvorbu novej identity, ktorá dostatočne vyjadrí orientáciu firmy na prémiové francúzske vína.

2) Pri správe online kampaní pre nášho klienta sme zistili, že jeho aktuálny web už nespĺňa potrebné štandardy (ako napr. responzíva) a návštevníci webu často príliš skoro eshop opúšťajú. Dostali sme teda za úlohu vytvoriť nový eshop, ktorý eliminuje všetky zistené nedostatky.

Realizácia

1) Zvolili sme jednoduchý romantický a provensálsky štýl loga, ktoré lemuje odtlačok vínového pohára – všimli ste si?:)

2) Pri tvorbe nového eshopu sme sa okrem moderného responzívneho dizajnu sústredili predovšetkým na prehľadný navigačný systém a jednoduchý objednávkový proces. Pohrali sme sa aj s detailmi ako sú 404ka, ThankYou page a ďalšie. Ak ste znalci kvalitného vína, rozhodne odporúčame na webe sa zastaviť.