Východisková situácia
Pre nášho klienta – štýlový shop pre Alpha samcov (a samice) sme realizovali online marketingové kampane, pri ktorých sme
na základe zozbieraných údajov a následných analýz zhodnotili, že veľké % návštevníkov webu má problém s orientáciou
v eshope a teda opúšťajú nákupný proces. Zároveň daný web nebol responzívny a tiež nie úplne ideálne merateľný.
Riešenie
Keďže Streetkingshop zároveň prechádzal rebrandingom, odporúčali sme vytvoriť nový štýlový shop, ktorý bude jednoduchý,
“user friendly“ a štýlovo bližší svojim zákazníkom. Na základe analýz správania návštevníkov webu a našich “best practices“
sme teda vytvorili úplne nový plne responzívny eshop s dôrazom na prehľadnosť, bezproblémovú merateľnosť a dizajnom
šitým pre cieľovú skupinu shopu.
POHRALI SME SA AJ S MALIČKOSŤAMI AKO SÚ THANK YOU PAGE, ČI 404KA
Výsledok