Zadanie

Mládežnícky klub z Prievidze nás oslovil na spoluprácu pre prípravu nového brandu klubu. Keďže u nás v agentúre žijeme športom, nový branding sme si naozaj užívali.

Realizácia

Keďže MBA Prievidza patrí k najúspešnejším klubom vo svojej kategórii a hráči aj tréneri pravidelne pôsobia v mládežníckych reprezentáciach, zisťovali sme, čo sa za týmito výsledkami skrýva. Prišli sme na veľa rozdielov, ale ten najzásadnejší je práve komplexný prístup k mládežníckemu basketbalu a chuť vedenia klubu ísť inou cestou.

Na základe týchto zistení bola hlavnou ideou návrhu filozofia byť viac ako iba mládežnícky basketbalový klub. Novým brandom sme sa rozhodli podporiť zámer klubu stať sa “slovenským Partizanom Belehrad“ v oblasti výchovy mladých basketbalových talentov pre túto danú vekovú kategóriu. Vytvorili sme teda koncept tzv. vyššieho basketbalového vzdelania, ktorý sme premietli aj do celej identity mládežníckej basketbalovej akadémie.