Chefparade:
Škola varenia.
Web
Chefparade
Predstavenie klienta
Chefparade je unikátna zážitková škola varenia. Kurzy varenia Chefparade sú o sprostredkovaní kulinárskych zážitkov spätých s objavovaním nových chutí, jedál a postupov.
Do tendra sme boli pozvaní so samými zvučnými menami scény a pretom sme veľmi hrdí, že práve naše prevedenie presvedčilo klienta najviac.
Zadanie
Milujete jedlo tak ako my? Chefparade je najväčšia škola varenia v strednej Európe a keď prišla požiadavka na tvorbu nového webu, ani na chvíľu sme nezaváhali. Klient potreboval nielen moderné riešenie webdizajnu, ale aj dôkladnú automatizáciu celého rezervačného systému.
Požiadavka bola vytvoriť web, ktorý je:
🔸responzívny
🔸user friendly
🔸UX/UI dizajnom
🔸on page SEO
🔸použiteľný pre online kampane
🔸napojený na zjednodušené interné systémy
Realizácia
Ako partia gurmánov sme si na tomto projekte doslova pochutnali. A keďže sme nielen večne hladní, ale aj večne zvedaví, v náročnom tendri sme klienta presvedčili množstvom doplňujúcich otázok, návrhov na vylepšenie webu nad rámec požiadaviek a pár skvelými nápadmi, ako z webstránky školy varenia dostať čo najviac.
Skôr, ako sme sa mohli pustiť do architektúry webstránky, urobili sme si analýzu aktuálneho stavu a svetovej konkurencie, aby sme klientovi mohli priniesť čo najrelevantnejšie (a najfunkčnejšie) riešenie. Do procesu postupne vstúpila aj práca na automatizácii a vylaďovaní interných systémov a nastavovanie procesov. Učiť ľudí variť je predsa jedna z najkrajších prác na svete – a tomu musí zodpovedať aj online prezentácia.
Farebne sme pracovali s psychológiou “hladných” farieb, teda červenou a žltou, ktoré sa bežne používajú pri značkách, ktorých hlavným produktom je jedlo (McDonalds, Burger King, Lays, Chupa Chups, Chefparade). Táto farebná kombinácia v ľuďoch totiž vyvoláva chuť do jedla.
Sme veľmi radi, že sme mohli stáť pri tvorbe webu, ktorý aj dnes generuje tisíce objednávok kurzov ročne pre všetkých, ktorí chcú zažiť netradičné rande, zábavný teambuilding či na moment pocit, aké to je byť šéfkuchárom.
A výsledok?
Po spustení do prevádzky bol web natoľko úspešný, že bol adaptovaný aj pre slovenskú aj maďarskú pobočku Chefparade.