logo
logo

Get in touch

Awesome Image Awesome Image

Fauna Hradil: Nový sklad na základe PPC kampaní.

Kategória:

Performance

Klient:

Fauna Hradil

 
 
Predstavenie klienta

Spoločnosť Fauna Hradil podniká v Čechách vo veľmi špecifickom segmente – predaj krmiva pre zvieratá, obzvlášť pre vtáky.

Zadanie

Klientovo zadanie bolo jednoznačné: zdvihnúť mesačné tržby o 30% pri ROAS najmenej 500%. 

Pri hĺbkovom audite sme zistili, že kľúčové bude sústrediť sa iba na chovateľov holubov a papagájov a najmä z väčších miest. Ako sme očakávali, Praha sa stala lokalitou s najlepším konverzným pomerom.

Ako sme premýšľali 

V novej výkonnostnej kategórii sme sa zamerali na google ads a sklik, kde sme pokryli všetky relevantné formáty – od vyhľadávania, cez displej, video, až po remarketing. Následne sme pridali Facebook, kde sme sa zameriavali na povedomie o značke a vizuálnu stránku reklám, kde sme nonstop testovali vizuálne formátne a vtáčie kreatívy. 

Taktiež sme produkty zalistovali do relevantných porovnávačov cien, ako Heureka či Zboží, ktoré nám fungovali ako sekundárne, no pravidelné zdroje návštevnosti a nákupov. Slúžili nám tiež ako ideálny social proof, nakoľko klientove produkty sú dobre hodnotené. 

Stratégia 

V rámci optimalizačných procesov sme zapojili náš interný Performance optimalizátor, ktorý bol kľúčový najmä po tom, ako preniklo na trh poľské Allegro. Vďaka nášmu nástroju sme boli schopní rýchlo identifikovať produkty, značky či kategórie s nižšou ziskovosťou a mohli sme robiť veľmi rýchle rozhodnutia založené na aktuálnych dátach. 

Hlavný cieľ – dosahovať viac ako 30% navýšenie mesačných tržieb – sa nám podarilo dosiahnuť už v januári. Následne sme cieľ počas každého ďalšieho mesiaca prekračovali a v novembri sa nám ho podarilo dokonca strojnásobiť. 

Celkové tržby e-shopu sa nám podarilo medziročne zdvihnúť o viac ako 130%.  A to napriek tomu, že klient dal viackrát pokyn na zníženie rozpočtov, pretože nestíhal expedovať množstvo objednávok. Klientom stanovený 500% ROAS sa nám podarilo prekonať s veľkým náskokom. V najhoršom mesiaci sme dosahovali ROAS 1648%, v najlepšom mesiaci to bolo 2577%. 

A to najlepšie na koniec: Klient nám pred koncom roka oznámil, že môžeme opäť investovať do reklám, pretože si zaobstaral nový sklad a je pripravený opäť zvládnuť nával objednávok. 

 

 

 

 

 

Vďaka našej neutíchajúcej snahe sme získali za tieto kampane

2 vzácne shortlisty: 

1)Europian search awards v kategórii Best PPC 2025

2)Digital Pie 2025 v kategórii PPC

Výsledky

Už počas prvého mesiaca sme prekonali klientove očakávania a prekročili jeho požiadavky na ROAS. V našom najhoršom mesiaci sme prekročili 500% ROAS viac ako trojnásobne. 

Medziročný nárast

130%

z tržieb z e-shopu

ROAS

2577%

v najlepšom mesiaci

Nárast tržieb

o 30%

sme dosiahli už v 1. mesiaci

Vyjadrenie od klienta

So spoluprácou s firmou ptagroup sme veľmi spokojní. Pre nás to bola skutočne trefa do čierneho. Pred cca dvoma rokmi sme cítili, že sa musíme z predajní posunúť ďalej a nestačí ním len SEO optimalizácia k tomu, aby sme sa presadili na trhu vo veľkej konkurencii. Na začiatku nám bolo vysvetlené ako by spolupráca mala vyzerať, bola určená stratégia s akou sa budem postupovať a ako finančne náročné to pre nás bude. Rovnako nám bol predložený odhad, čo od vynaložených prostriedkov môžeme očakávať. Dnes vieme, že tieto odhady predčili naše očakávania. 

Po roku spolupráce s firmou ptagroup sa naše predaje niekoľkonásobne zvýšili a vidíme, ako nás táto spolupráca posúva ďalej. 

František Hradil
CEO