Ako naplno využiť dáta zo Shoptetu?
Shoptet je najobľúbenejšie “krabicové” e-shopové riešenie na Slovensku aj v Českej republike. Jeho súčasťou je veľké množstvo dát o zákazníkoch, objednávkach aj produktoch. Tieto dáta môžete využiť na analýzu sortimentu, predajnosti produktov či rôzne marketingové aktivity. Naučíte sa pracovať s týmito dátami a využiť ich naplno.


Školenie je určené pre:
- Majiteľov firiem a internetových obchodov
- Marketingových pracovníkov, ktorí so Shoptetom prichádzajú do styku
- Nadšencov online marketingu




Obsah školenia.
- Prečo je dôležitá práca s dátami
- Prečo je dôležité dáta vizualizovať
- Základné prehľady v Shoptet administrácii
- Dostupné dátové exporty v Shoptete
- Vizualizácia Shoptet dát
- Vizualizácia Google Analytics dát
- Spájanie dát zo Shoptetu a Google Analytics
- Praktické ukážky / tipy čo vizualizovať / sledovať
Termíny školenia.
Dátum | Cena | Názov školenia | Stav | Miesto |
---|---|---|---|---|
--.-.2025 | 79€ |
Ako naplno využiť dáta zo Shoptetu? | voľné miesta 20/20 | online |
Formulár na prihlásenie

Na školení preberáme najmä základné princípy práce s dátami a ich vizualizáciu. Školenie nie je vhodné pre pokročilých používateľov Shoptetu, ktorý aktívne s dátovými exportami pracujú (a prípane sa aktívne venujú aj vizualizácii v Looker Studiu).
Školenie bude prebiehať online / osobne. Školenie trvá približne 3 hodiny aj s malou prestávkou (alebo prestávkami podľa potreby).
Odporúčame základnú znalosť prostredia Shoptetu a Looker Studio (nie je však podmienkou). Tiež odporúčame mať založený a aktívny Shoptet e-shop (postačí aj testovací), vďaka ktorému je možné priamo na školení skúšať preberané funkcie / exporty Shoptetu.
Cena online školenia je 150 € (aktuálna akcia 79 €).
V prípade záujmu sa neváhajte prihlásiť pomocou formulára vyššie – počet miest je limitovaný. V prípade akýchkoľvek otázok sa na nás neváhajte obrátiť.
Školiteľ
Adam Cagala
Adam sa v rámci Performance oddelenia venuje najmä technickejším veciam, kam spadá napríklad analytika, príprava feedov, kontrola webov pred spustením online marketingových kampaní či automatizácia v online marketingu. Pre klientov nastavuje Google Analytics 4 a školí jeho využívanie.
