Branding.
Keď ľudia používajú názov vašej značky ako sloveso, vyhrali ste.
Jednoducho: Branding je proces budovania značky. Čo to v praxi znamená? Branding je všetko, čo si zákazníci vybavia v spojitosti s vašou značkou – od názvu, cez logo, slogan, farebnosť, tone of voice, hodnoty, image či maskota.
Analýza značky
Analýza konkurencie
Definícia cieľov
Kreatívne cesty
Mediamix a harmonogram
Finančná rozvaha
Značka je sľub. A dobrá značka ho vždy dodrží.
Pomocou brandingu vytvárate jedinečnú identitu a rozpoznateľnosť vašej spoločnosti. Kupujete počítač alebo Mac? Hodinky alebo Rolexky? Auto alebo Mercedes? Ak hodinky, kupujete produkt. Ak Rolexy, kupujete brand.
Čo ste sa nás vždy
chceli spýtať.
Na tvorbu brand manuálu potrebujú skúsení odborníci niekoľko týždňov. Na tvorbu značky potrebuje spoločnosť roky. Dostať sa do hláv zákazníkov trvá a tento proces nie je možné urýchliť ani preskočiť. Rovnako, ako keď si vytvárate akékoľvek iné plnohodnotné vzťahy, chce to čas.
Schopnosť odlíšiť sa, inovovať a rozprávať príbehy, ktoré sa zapíšu do myslí zákazníkov.
Branding definuje, kým ste. Marketing vám pomáha povedať o tom zvyšku sveta.