O klientovi
Moderný štvorhviezdičkový Hotel Zochova chata vznikol po rekonštrukcii, dostavbe a prestavbe pôvodnej preslávenej
Zochovej chaty. Jeho história tak siaha až do roku 1933. Po viac ako 5 rokoch po otvorení Zochovej chaty v „novom šate“
môžeme konštatovať, že toto zariadenie jednoznačne patrí medzi lídrov na slovenskom hotelovom trhu. „Chata“, ktorá bola
pôvodne pomenovaná podľa Samuela Zocha, vyniká predovšetkým kombináciou unikátnej polohy, prvotriednych služieb a
wellness centra zasadeného priamo v malokarpatských bukových lesoch.
Zadanie
Hotel Zochova chata sa v spolupráci s externými agentúrami dlhodobo pomerne úspešne venoval online komunikácii, ktorou
podporoval najmä záujem leisure klientely. Od klienta sme dostali požiadavku na audit a zefektívnenie kampaní pre
naplnenie určených cieľov.
Hlavné ciele
Hlavné ciele boli určené nasledovne:
Riešenie
Na základe komplexného auditu sme odhalili početné nedostatky a príležitosti:
- NEVYUŽITÝ POTENCIÁL VŠETKÝCH MOŽNOSTÍ PONÚKANÝCH REKLAMNÝMI SYSTÉMAMI
- NEEFEKTÍVNA ŠTRUKTÚRA KAMPANÍ V REKLAMNÝCH SYSTÉMOCH
- POTENCIÁL ZLEPŠIŤ CIELENIE REKLAMY
- POTENCIÁL ZEFEKTÍVNIŤ REMARKETINGOVÉ AKTIVITY
- POTENCIÁL ZEFEKTÍVNIŤ CENY ZA PREKLIKY
- POTENCIÁL ZLEPŠIŤ VÝSLEDKY MAILINGOVÝCH KAMPANÍ
Čiastkové ciele
Vzhľadom na výsledky auditu, odhalené nedostatky a príležitosti sme určili čiastkové ciele nasledovne:
- VYUŽITIE POTENCIÁLU KAMPANÍ V REKLAMNÝCH SYSTÉMOCH
- OPTIMALIZÁCIA OBSAHU PRI MAILINGOVÝCH KAMPANIACH
- ZVÝŠENIE RELEVANCIE CIELENIA ONLINE KAMPANÍ
- VYUŽITIE NOVÝCH SPÔSOBOV KOMUNIKÁCIE
Exekúcia
- OKAMŽITÉ ODSTRÁNENIE ČASOVO NENÁROČNÝCH NEDOSTATKOV
- REVÍZIA, OPTIMALIZÁCIA A NASTAVENIE NOVEJ PRECÍZNEJŠEJ ŠTRUKTÚRY KAMPANÍ
- OPTIMALIZÁCIA CIEN ZA PREKLIKY
- A/B TESTING OBSAHU MAILINGOVÝCH KAMPANÍ
Výsledky
Mikrovýsledky kampaní za sledované obdobie bez zmeny rozpočtu na online komunikáciu:
Záver
Za sledované obdobie sme zvýšili výnosy z webu o 108%, pričom cenu za konverziu sme znížili o 27%. Zároveň sme zvýšili
vyhľadávanosť brandových kľúčových slov na Slovensku o 46% a v Česku o 89%.